דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 טיפים לבחירת שער חשמלי לחניה 

מאת    [ 11/05/2017 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2103 פעמים ]

כל דייר בבית פרטי יודע כי התקנת שער היא חובה ולא זכות. שערים לבתים פרטיים עוזרים לבעלי הבית לישון בשקט כי הם יודעים שיש להם הגנה מפני "אורחים לא רצויים". להציב שער לפני הבית זה בסדר גמור וחשוב מאד אבל! שערים מסוימים יכולים לשמש "לאורחים" קרש קפיצה ולהגיע היישר לתוך הבית ובכל זאת איך יודעים באיזה שער לבחור? הדבר הראשון הוא לבחור שער חשמלי ומדוע? רוב הסיכויים שהפורצים יתקשו להיכנס משום שלאותם שערים חשמליים יש מנגנון הגנה, יציבות, ועמידות.

מרחב ותנאי שטח

 

ראיתם שער חשמלי שממש אהבתם? הייתם רוצים אותו לעצמכם? רגע! לפני שאתם מוציאים את אמצעי התשלום ומגהצים את כרטיס האשראי חשוב לבדוק ולמדוד את גודל החניה שיש ברשותכם, מה המידות של גודל השער , האם הקרקע היא ישרה במידה ולא יש להתקין מסילה מיוחדת כדי לאפשר לשער להיות יציב גם שהקרקע אינה ישרה במקרה כזה העדיפות היא לבחור בשער הזזה חשמלי. במידה ואין מרחב מספיק גדול להתקנת שער חשמלי מומלץ לבחור בשער מתרומם – שער שלא תופס מקום ועושה את העבודה בצורה יעילה, ומקצועית.

פרטיות הנחת היסוד העיקרית בבחירת שער חשמלי לחניה היא הגנה ופרטיות. כדי ששני אלו יתקיימו צריך לשאול מה אתם מעדיפים? שער אטום שלא רואים דבר וחצי דבר – מה שיכול לשמש אתכם בפרטיות מלאה, או שהעדיפות שלכם היא בכל זאת שער חשמלי אטום באופן חלקי ומה הכוונה שתהיה אפשרות להולכי הרגל העוברים לראות מה נעשה במרחב שלכם. עכשיו השיקול הוא בידכם. קיימים המון סוגים של שערים חשמליים לחניה רק צריך לדעת מה היא המטרה העיקרית של השער, כך הבחירה תהיה הרבה יותר פשוטה. מחיר

 

אחרי שמדדתם את תחום החניה, בחרתם בפרטיות חלקית או אטומה כעת נותר לבחור תקציב. ההמלצה הגורפת היא לתכנן תקציב מראש ולדעת בדיוק כמה אתם הולכים לשלם. אם עדיין אתם לא יודעים מה טווח המחירים של השער הנבחר תמיד ניתן להתייעץ עם מומחים ובעלי מקצוע ולעשות השוואת מחירים. מה שחשוב באמת זה מה שאתם מקבלים, המחיר יכול לתת לכם אינדיקציה ולהשליך על הבחירה.

בבחירת השער צריכים להיכנס הפרמטרים הבאים: חומר הגלם , עיצוב כזה או אחר (ככל שהעיצוב יוקרתי מפואר ומעוצב יותר גם המחיר בהתאם), איזה סוג מנוע ומה הגודל שלו. כל אלו משפיעים מאד על המחיר של שער לחניה. לכן קחו זאת בחשבון.

 

 

קראתם? הבנתם? יש עוד דבר חשוב לא פחות וזה לבחור איש מקצוע אמין, מקצועי שיידע לתת לכם בדיוק את המוצר הנכון חלק מעסקת חבילה של רכישה והתקנת שער חשמלי לחניה זו האחראיות על המוצר- בדקו כמה זמן יש לכם אחראיות גם על השער וגם על המנוע והצבע. יחד עם זאת האם אותו בעל מקצוע נותן שירות תיקונים במקרה הצורך ומה העלות.

 

בכל מקרה אל תסתבכו פשוט חייגו או צרו קשר איתנו ונשמח לסייע לכם.

אלדד שער




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב